Gestionarea personalului în medii de afaceri în continuă schimbare

 

În mediul de afaceri complex din zilele noastre, toate companiile trebuie să fie receptive și flexibile pentru a satisface cerințele economice și concurențiale de pe pietele aflate în continuă schimbare

Gestionarea oricărei schimbări organizaționale poate reprezenta o perspectivă descurajantă pentru orice proprietar de afacere, CEO sau Manager. Schimbarea poate apărea datorită fuzionării companiei, a achizițiilor, a unei noi echipe de conducere, restructurării organizaționale sau reorientarea catre un nou produs sau serviciu.

Indiferent de motivul schimbarii într-o organizație, știm din experiența cu proprii clienți că aceste perioade de tranziție aduc un set unic de provocări.

Afacerea dumneavoastră trebuie să fie pregătită să răspundă rapid și eficient la schimbare, să își ajusteze obiectivele de afaceri, să se extindă sau să reducă activitatea, să își dezvolte produsele și serviciile și să își adapteze corespunzator strategia talentelor.

Gestionarea cu succes a schimbării se reduce la consolidarea încrederii și administrarea tranzițiilor, indiferent dacă schimbarea va afecta o echipă, un departament sau o întreagă organizație. Din păcate, multe inițiative de schimbare eșuează. Cele care au succes au în comun următoarele caracteristici:

Alinierea organizațională

 Manageri cu experiență

Echipa de directori cu o viziune clara

Echipa de conducere are abilitățile necesare pentru gestionarea schimbării

Așteptările sunt clar stabilite și comunicate la toate nivelurile

Angajații își mențin nivelul de implicare

Noua cultură și forța de muncă existentă sunt in consens

Sunt impuse comportamente și sisteme noi

În acest caz, oamenii reprezintă numitorul comun. În perioade de schimbare este mai important ca niciodată să îți cunoști bine oamenii și să ai un modalitate de optimizare strategia de personal

Cu ajutorul sistemelor de evaluare a talentelor din gama noastră de produse, aveți la indemana toate datele necesare despre personal. Cu ajutorul lor puteti identifica punctele forte, zonele de precautie, nevoile si tendintele motivationale ale tuturor angajatilor dumneavoastra.

Acestea vă vor permite să decideti asupra gestionarii schimbării și a strategiei de comunicare în conformitate cu nevoile comportamentale ale angajaților – și în acord cu strategia de afaceri. Astfel veți avea oamenii potriviți în rolurile potrivite, la toate nivelurile, în orice moment.

În perioade de schimbare, consultanții  Predictive Advantage colaborează cu dumneavoastră pentru a se asigura că fiecare componentă din afacerea dumneavoastră se încadrează în scopul propus. Vă vom ajuta să:

  • Diagnosticați situația de facto în compania dumneavoastră și să semnalați orice probleme potențiale datorate schimbării iminente
  • Mențineți strategia talentelor aliniată cu strategia de afaceri in schimbare (Talent Optimization)
  • Gestionați fără probleme fuziunile și achizițiile companiei
  • Utilizați date aprofundate despre personal pentru a trasa caracteristicile comportamentale ale angajaților dumneavoastră, identificați potențialul ridicat și să asigurați un flux constant al resurselor umane.
  • Gestionați tranziția cu perturbări minime
  • Mențineți moralul personalului ridicat în momente dificile
  • Vă adaptați rapid unei schimbări in conducere
  • Vă asigurați că echipa de conducere are pregatirea si abilitățile necesare pentru acest rol
  • Rezolvați conflictul și să îmbunătățiți eficient comunicarea

Talent Optimization

PI Evaluare Comportamentală